usch o fyfan!

jag mår ultrapiss! men ja ändå pallade jag mig till skolan!
trots den suuuuuperlånga bussresan, äsch tog jue
bara en timme o 10 min, ingen big deal. eller.
jo kanske lite, satt dessutom o vänta på en försenad buss
i täby som typ-nästan-liksom-när-man-get- upp-hoppet-liksom.. då kom den
alla tiders.

idag ville jag inte alls åka nån vart, jag skäms över mig själv
(vågade knappt se dig i ögonen i morse)
o vill inte äns visa mig in public.. men kände mig riktigtdjävlatvungen.

tog på mig en utav dina tjockiströjer(kändes grymt bra mycket tryggare då)
o gick ut till bussen. bussen luktade illa!

jag har ont i magen! jag har ont i huvudet! jag dör! jag avlider.

sitter här i äckelskolan, det suger.. men snart slutar jag så det är väl okej
eller ja typ 2 timmar kvar, kommer jag klara av det äns
ja be strong o stanna kvar zandra.. FUCK!

Jag saknar dig.. just nu känns du som min ända trygghet.
vill bara vara med dig, hos dig o dig bara dig dig dig dig och DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0