en liten lista..

Namn: zandra
Födelsedag
: 9 oktober

Hemstad
: märsta

Ögonfärg
: blåa

Hårfärg
: blond? (urtvättat blå/svart underhår)

Längd
: etthundrasjuttionio

Höger/Vänsterhänt
: höger

Värsta vana
: inte gå till skolan

Stjärntecken
: våg

Sko stlk
: trettionio

Är dina föräldrar skilda
: nej de är dom int

Din svaghet
: to much

Dina rädslor
: för mycket

Mål för det här året
: att firra studenten, fast är rädd för framtiden

Det första du tänker på när du vaknar
: klockan,

Dina bästa kännetecken
: venne. you tell me

När går du och lägger dig
: äh, beror på.. ligger oftast bara o stirrar i taket i 4timmar

Mest saknade minne
: åland(men bara ytterst lite mest saknade) o joppgeishmoll


Favoriter

Färg: black & blue
Mat: kyckling
Sport: handboll
Djur: vet inte riktigt, hundVALP
Godis: råwsablå simmare
Affär: gina, hm eller nått åt det håller
Sallad: blandsallad
Låt: just nu är det musik som får mig att tänka på dig
Bokstav: Z
Nummer: 9 & 16
Helgdag: lördagellersöndagsmys
Årstid: höst eller vår
Tandkrämssmak: venne, mint antagligen
Radiostation: hundrasex komma fem
Doft: brittans
Kroppsdel på motsatta könet: hela kroppen bakifrån, från rygg ner till benen.

Vänner och livet

Vad vill du bli när du blir stor: sexolog
Hur vill du dö: långsamt o smärtsamt
Vem av dina vänner är mest lik dig: martin o jag kan vara skrämmande lika varandra
Vem är högljuddast: molly
Vem får dig mest att skratta: joppgeishmoll
Vem har du känt längst: molly, ompa & zyster
Vem är blygast: jadu
När grät du mest: personligt?
Vad är den bästa känslan i världen: antar att det är lycka eller känslan av att bli älskad
Värsta: uh
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: personligt?
Hur länge tror du att du kommer leva: man vet jue aldrig

Har du någonsin
Varit kär: yes i have
Blivit dissad: det beror på hur man menar
Rymt hemifrån: yes
Föreställt dig ditt ragg naken: mja
Skolkat: ja, för mkt
Sovit utomhus: jo, mysigt faktiskt
Gråtit i skolan: ja det har jag, för många ggr.
Spytt i skolan: yes i have
Velat bli modell: yes
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: ja har jag säkert
Sett en död människa: nix
Druckit alkohol: ja
Ätit sushi: ja
Varit på scen: ja det har jag
Snattat: hm, ja
Varit full: mja
Retats: hha, ja
Blivit nerslagen: hm..

Du?

Svär: gör jag
Sjunger bra: nej, saknar min "gamla" röst
Dushar dagligen: nej, men varannan
Tycker att du är attraktiv: nej, eller jo bara när jag är med dig, för du lyfter upp mig.
Kommer överens med dina föräldrar: yes i vissa fall, mer än mindre.
Gillar åska: nein
Spelar något instrument: hm, nä
Äger en iPod: ne men vill gärna ha en.
Går till kyrkan: ha nej det gör jag ej
Sover med gosedjur: ja, jernros
För dagbok: yes sometimes. skriver av sig liksom
Dansar i regn: did, när jag var liten
Sjunger i duschen: händer.

Vem var den senaste personen:
Du nuddade: martin
Du pratade i tfn med: micaela
Msnade med: minns ej
Du kramade: martin
Du skällde på: pappa >.<
Sportade med: mig själv


Senast du:

Skrattade: idag
Grät: iförrgår
Filmen du såg
: mr and mrs smith <3
Tuggade tuggumi: precis nyss
Drog ett skämt: jadu, vet ej
Sång du sjöng: nyss, tom petty - free fallin

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0