en liten men ändå lång lista! :O

DAGENS LÅT: rasmus seebach - natteravn
DAGENS KLÄDSEL: binkini, hello kitty tröja och shorts
DAGENS DUSCH: senare
DAGENS FRISYR:
ofixad o onice
DAGENS MAT:
flintastek?
DAGENS HÄNDELSE: stinsen, glassa i skolan, bad i särsta
DAGENS PLANER: upp till mic, sova med bästaste?
DAGENS VILL: red bull och massvis med pussar
DAGENS SAKNAD: tiden med min zyster.
DAGENS DROG: tuggummi
DAGENS TRÅKIGASTE: ont i magen,
DAGENS DUMMASTE: mår knas
DAGENS FINASTE: min martin
DAGENS KÖP: en läsk på BK
DAGENS GODIS: super gummi nappar
DAGENS HUMÖR:
glad som fan! :D

DAGENS SJUKA:
mitt magont :(
DAGENS KOMPLIMANG:
en här och där kanske?
DAGENS LYCKA: du du och bara du
DAGENS STORA BILRESA: ingen vart ännu.
DAGENS GRÅT: ingen tårar
DAGENS DRYCK:
apple sours
DAGENS SPAN:
ingen span här inte.
DAGENS KÄNDISSPAN: myia ingoldsby, the only one
DAGENS TELEFONSAMTAL: martin, zyster, mamma

Kommentarer
Postat av: a...

I Särsta har jag badat! Fast det var kallt där juu :(

2010-05-23 @ 23:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0