en liten lista

Vilken färg föredrar du? black & blue (babyrosa)
Vilken mat föredrar du? ingen, fast kanske kyckling
Vilket band föredrar du? dunno
Vilken film föredrar du? dunno, finns många brao
Vilken bok föredrar du? Katarina von Bredow böcker
Vilken sport föredrar du? handboll
Vilken årstid föredrar du? alla årstider.
Vilken veckodag föredrar du? fredag/lördag
Vilken glassmak föredrar du? dunno, inte choklad!
Vilken tid på dygnet föredrar du? inte nätter ensamen iaf
Vilket humör är du på? magont, konstig känsla inombords, feeling warm
Vad för smak känner du? oboy!
Vad för kläder har du på dig? leggins, linne och kofta
Vad har du för bakgrund på datorn? black
Vad har du för nagellack? chåckråwsah
Hur mycket är klockan? 14.39
Hur ser din omgivning ut? halv fint
Har du blivit tillsammans med någon du aldrig hade trott?
jao. var väl himla oväntat, när du slumpades fram på pea för X antal år sedan.
Har du brutit mot lagen? jao
Har du blivit arresterad? jao
Har du badat naken? jao
Har du varit med på TV? jao
Personer du kan berätta allt för: zyster
! molly, och försöker till martin, för jag vill att han ska veta mig.
Personer du tycker om: martin, min familj. farfar. plus några fler
Personer du inte gillar: dunno
Kaffe eller te:
kaffe
Vår eller höst: beror på
Mörk eller ljust: beror på
Varm eller kallt: kallt hos dig så jag får ta del av din värme.
Gul eller blå: blå såklart
Upptagen eller singel: upptagen med dig ;*

TILL SLUT EN ÖNSKAN: *hemligt* aldrig önska högt!!!1one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0