Lördag.

Hej, så nu har min första "vecka" avklarats. Är ju igentligen bara 3dagar jag jobbat, men dessa dagar har vart väldigt roliga och spännande. Ny miljö och massa barn att hjälpa. Jag tänker såhär, jag hjälper dom en liten bit in i världen. Underbart att se när barnen lär sig någonting nytt flera gånger om dagen. Lära dom saker dom kanske kommer minnas för livet. Det känns väldigt bra faktiskt. Ganska tröttsamt dock(hjälper inte mig att sova bättre dock). Men först är jag ju i skolklass från 8-14 sedan är jag på fritids 14-16.30. Nackdelen är väl barn som far fram och tillbax och skriker. Men jag gillar det. Jobbar nästa vecka oxå, hela vecka, 8 - 16.30

Ja iaf, idag Lördag..
Idag har det vart en väldigt lugn dag, gick och la oss väldigt sent så blev sova en längre tid, sedan gick vi upp, åkte och köpte frallor till frukost. Våran grej. Frallor, mysigt. Sedan så tog vi det lungt tills det vart träna hockey dax. Så följde jag med för att fotografera till hemsidan(www.rydboicepirates.se), (som jag själv gjort. Hihi) men så glömde vi zoom objektivet. Så blev inga. Men nu har jag duschat och ätit, bu ligger jag här och älsk spelar gitarr övar på samma sak 400ggr om att öronen sprängs :D.

Imorgon är det äcklig söndag och sedan är det måndag och jobb som väntar, det känns fett sugigt. Förstår nu hur alla menar.

Snart blir det dippa grönsaker..
Hejrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0