Onsdag!

Första dagen på tillfälliga jobbet avklarat. Fan det gick helt okej. Bara flöt på och barnen lyssnade och hade en väldig respekt mot mig. Måste vara för att jag är stränga Carinas dotter. Vart ju tvungen att leva upp till det.
Men blir riktigt arg när inte barn lyssnar, men det är bara att säga till, så slutar dom.. Iaf för en stund. Barn är ju barn.. Skrikiga och ofokuserade.

Ska jobba 8-16.30 veckan ut, så får vi se hur nästa vecka ser ut. Känns skönt att göra nått. Har dock migrän.. Uh! Haft det halva dagen.

Känna så trist.. Att jag knappt hann se älskling innan jag skulle hem igen. Och nu ska vi inte ses förns kanske lördag eller söndag.. Om inte så jobbar jag nästa vecka oxå och allt bara krockar. Han jobbar ju kväll nu så en timme innan jag slutar då börjar han. :/
Well blir säkert. Bra.. Värkar va den ända som bryr mig om det så.,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0