Snart så

Okej! Allt känns hyfsat okej nu. Livet rullat. min älskade kommer hem om 3 dagar. Wie säger jag bara. Kommer bli mysigt att Träffa honom igen. Helt klart.

Lite läskigt när han berättade hur han hade gjort värsta vurpan igår och folken han var med trodde typ han dog.. Kändes ju riktigt nice.

Såhär har min vecka hittills sett ut:
Måndag: var med Izha, hälsade på farmor & farfar samt gick på promenad med Molly. (vi såg en liten mus)
Tisdag: gick en promenad på 1,5 timme. Precis nästan en mil. Sedan kom jag hem och sedan på kvällen så åkte jag och zyster skridskor.
Onsdag: började min dag att runt 9 började jag söka jobb sedan tog jag yttligare en promenad på 1,5 h nästan en mil :).. Sedan kom jag hem tog det lungt, tills Zyster kom och vi åt sedan åkte vi skridskor igen, sedan bar det hemåt för att baka en lätt äppelpaj :D
Idag, Torsdag: har planerat ännu en promenad. Kanske lite längre denna gång. Fast det är dock typ 14 minus ute. får nog vänta en stund tills klockan blir mer. Sedan ska jag nog åka skridskor ikväll.

Saknar min pärla.

Hejrååååh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0