Söndag!

Söndag söndag!!
Idag är jag väldigt trött men ska iaf berätta lite om veckan.

Jaa..
Jag har ju jobbat alla dagar förutom
Torsdag då jag kände mig helt slut. Så jag var hemma. För att vila upp mig. Annars har det inte hänt så himla mycket. Igår så lagade jag mat till mig, älskling och hans bror. Det blev potatisgratäng, mozzarella&keso fyllda kycklingfiléer samt vitlöksbröd. Det blev en succé. Men idag är jag så trött som sagt. Slut efter att ha jobbat en hel vecka sjuk. Men mår hyfsat bättre nu.
Men Martin jobbar kväll , det är tråkigt. Vill att han oxå ska ha sportlov nu. Så vi bara kunde mysa hela veckan.

Snart blir det stek till middag. Mums!!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0