Tisdag

Dagens förhållande kan inte alls vara roliga.. Jag menar våra liv var tagits över av elektronik. Jag menar här ligger jag i sängen och bredvid mig ligger min kille och vad gör han.. Jo kollar på youtube, vad gör han om han inte har youtube igång nej då kollar han blocket, stenhårt. Samma sak helatiden du vet det kan ju komma in en ny sak varje sekund.. Man vet ju aldrig. Nej men man kan bara tänka sig hur det var förr i tiden, när ingen som helst elektronik fanns, som man hör av dom äldre, då var man ute nästan jämt, dansade, gick på bio, träffades på fiket. Men här ligger jag sida vid sida med en beroende kille, för jag vet i mitt stilla sinne att han skulle få nippran utan mobilen. För när han till och med tar upp mobilen för att göra inte ett skit på den utan bara letar efter nått att göra när jag sitter här. Men för honom är det så klart inget speciellt.. Han kollar ju bara, jag gör ju ändå inget.. Nej konstigt. Fast under dessa 2år har han aldrig varit intresserad av att göra nått. Så säger jag det så blir han ja men säg nått vi ska göra da. Så kommer jag med kortspel, bakning eller kanske ja vad som helst. Men nej det är inte kul och javisst kan det bakas. Men vem ska baka då.. Jo jag. Och han ska få spelar gitarr eller kolla på blocket inte fan vet jag.. Totalt jävla värdelöst..
Aa vilket ilands problem.. Nej kanske inte men man ska väl kunna göra saker.. Om inte iaf kunna prata i ett förhållande. Men det verkar långt borta. Och när jag säger det släpper han ner mobilen i 5 sekunder för att säga men prata da.. Sedan nej juste.. Och ta upp den igen.

Tack för mig..
Tråkigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0